newsletter - jak stworzyć formularz w mailerlite
||

Newsletter – jak zrobić formularz zapisu w MailerLite?

Chcesz wiedzieć jak ogarnąć swój newsletter, jak zrobić formularz zapisu i od której strony ugryźć ten temat? Zaczynamy pierwszy dzień wyzwania o tym jak zrobić  newsletter na MailerLite.

Pokażę Wam dzisiaj między innymi jak tworzyć formularze zapisu i wstawiać je na swoją stronę. Ale zanim przejdziemy do tematu odcinka, opowiem szybko jak założyć konto na MailerLite – wbrew pozorom nie jest to łatwa sprawa

 

 

Newsletter – jak zrobić i co musisz wiedzieć zanim zaczniesz?

Niektórzy z Was już wiedzą (m.in. ci z Was, którzy zapisywali się na listę mailingową, aby dostać się do tego wyzwania), co trzeba było przygotować żeby w ogóle móc założyć konto na MailerLite. Są to wymagania, które są obecne w większości systemów do newsletterów.

  •  musisz mieć adres mailowy w takiej samej domenie jak Twoja strona, np. paulinamaj.pl i adres mailowy: kontakt@paulinamaj.pl,
  • Polityka prywatności na stronie. Bez tego nie przejdziecie weryfikacji,
  • Wasza strona musi być ogólnodostępna. Co to oznacza? Nie może być w budowie i musi wyglądać jak normalna strona internetowa, na której coś się dzieje. W ten sposób MailerLite zabezpiecza się przed spamerami,
  • nie możecie mieć na stronie formularza bez checkboxów oraz musicie mieć powiadomienia o ciasteczkach,

Jeżeli z jakichś powodów Wasza strona nie zostanie zweryfikowana pozytywnie przez MailerLite to możecie się w każdej chwili odwołać. Wystarczy, że wyślecie do nich maila i zwyczajnie „porozmawiacie” jak z człowiekiem. Możecie poprawiać stronę i prosić o ponowną weryfikację do skutku – jeśli spełnicie wymogi, Wasza strona na pewno zostanie przepuszczona.

 

Jak założyć konto?

Wchodzimy na MailerLite. Klikamy Sign Up. W polu Company Or Organization wpisujemy nazwę firmy, dalej adres mailowy i zabezpieczamy wszystko hasłem.

Zatwierdzamy przyciskiem stwórz moje konto (create my account).

Żeby pomyślnie przejść weryfikację, postępuj zgodnie z moimi podpowiedziami 😉

W pierwszej kolejności uzupełniamy swój profil w polu complete your profile. Nie jest to zbyt skomplikowane. Program pyta nas m.in. o imię, nazwisko, nazwę firmy (jeśli takową macie). Bardzo ważne jest, żeby udzielić prawidłowych odpowiedzi w ankiecie, którą MailerLite przeprowadza. Zwyczajnie – musicie pokazać, że znacie prawo i będziecie działać w zgodzie z nim.

Pytania nie są trudne, ale są dwa na które szczególnie musicie zwrócić uwagę.

Pierwsze – jak kolekcjonujesz swoich subskrybentów?

Jest to jedno z najważniejszych pytań, na które musicie wiedzieć jak poprawnie odpowiedzieć, żeby przejść proces akceptacji.  Najważniejsze, o czym musicie wspomnieć w tym polu, to że:

  • będziecie korzystać z opcji „double opt-in” – opcja, która wysyła zapisującym się na Waszą listę mailingową potwierdzenie zapisu. Jest to wymagane według polskiego prawa – dlatego dobrze jest o tym wspomnieć,
  • będziecie korzystać z checkboxów, w których zaznaczenie zgody na wysyłanie informacji drogą mailową jest konieczne, by w ogóle móc się zapisać na Wasz newsletter,
  • uczestnicy wyrażają zgodę na zapisanie się na Twoją listę mailingową.

Niech Was nie pokusi aby pisać w tym polu , że np. kupujecie maile i że nie będziecie korzystać z checkboxów, a „double opt In” to jest durny pomysł Unii Europejskiej, bo wtedy na pewno nie dostaniecie akceptacji.

Drugie – jakie treści planujecie wysyłać w swoich mailach?

Niby nic istotnego, ale MailerLite zależy na tym, abyście nie wysyłali spamu. Nie podejrzewam Was o takie praktyki, więc tutaj wpiszcie to, co jest zgodne z prawdą 😉

W następnym polu należy wybrać z jakich innych serwisów marketingowych korzystałeś wcześniej.  Nie jest to pole do uzupełnienia –  ma listę rozwijalną. Jeżeli nie korzystałeś z żadnego – też masz taką opcję do wyboru.

Na samym dole znajdują się już tylko checkboxy. Pierwszy – ważny –  pozwala zaakceptować Politykę prywatności, ta druga decyduje czy chcecie otrzymywać wiadomości od MailerLite.

 

Weryfikacja

W polu do weryfikowania swojej strony internetowej wpisujecie tylko adres swojej strony i klikacie NEXT. Następnie podajecie adres mailowy w tej samej domenie, a MailerLite przesyła do Was mail weryfikacyjny. W ten sposób sprawdza czy strona na pewno należy do Was.

Po zweryfikowaniu maila wystarczy kliknąć w verify domain. Przekazujecie w ten sposób dane do weryfikacji. Trwa to zazwyczaj dwie-trzy godziny. Po pozytywnym zweryfikowaniu strony Wasze konto jest w pełni aktywne.

 

Jak tworzyć formularze zapisu?

Po wejściu w pole Formularze pojawia się automatycznie przycisk stwórz formularz osadzony. Oprócz tego możecie również stworzyć stronę lądowania i „popup” (te wyskakujące, wkurzające okienka pojawiające się znikąd np. z informacją „hej zapisz się na newsletter”. Nie przepadam za nimi, ale ponoć są skuteczne J).

Wracając do formularza. Klikamy w stwórz formularz osadzony i wpisujemy jego nazwę. Następnie zaznaczamy grupę subskrybentów, do której się będą zapisywać ludzie zostawiający maila w danym formularzu. Pole jest obowiązkowe. Można wybrać grupę z już istniejących lub dodać nową, gdyż program na to pozwala. Polecam to rozwiązanie, ponieważ ułatwi Wam pracę w późniejszym czasie.  Dzięki temu wiecie na co zapisali się Wasi subskrybenci i możecie wysyłać do nich bardziej spersonalizowane maile. Zatwierdzamy to pole przyciskiem zapisz i kontynuuj.

 

Ustawienia wyglądu formularza

MailerLite ma bardzo fajny system „drag and drop”, który bardzo ułatwia pracę nie tylko przy tworzeniu formularzy ale również newsletterów czy stron lądowania. Treść formularza jest podzielona na bloki. Na samej górze jest tytuł – możemy tam wpisać dlaczego warto zapisać się na nasz newsletter. Mamy również pola, które mogą wypełniać użytkownicy.

Po prawej stronie widoczne jest pole ustawień. Nie ma znaczenia, czy wypełnimy je na początku, czy też na końcu. Ważne, aby o nim nie zapomnieć. W ustawieniach formularza zaznaczcie pole confirmation checkbox – jest to pole obowiązkowe z uwagi na przepisy RODO. Taki checkbox musicie mieć na swojej stronie, aby użytkownicy mogli zaznaczyć pole, że zgadzają się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu otrzymywania newslettera. Można też użyć formularza marketing perrmission Fields, aczkolwiek jest on bardzo rozbudowany i zawiera szczegółowe pytania m.in. czy użytkownik wyraża zgodę na maile i personalizowane reklamy. Uważam, że ta bardziej rozbudowana forma nie jest aż tak bardzo potrzebna, ale możecie zweryfikować czy jej potrzebujecie czytając artykuł u Legalnie na onlajnie. Według mnie wystarczy sam checkbox, a klikając na ikonkę edytuj możecie zmienić jego treść i dać link do swojej polityki prywatności.

 

Edycja pól formularza

Edycja pól jest bardzo prosta. Wystarczy najechać na dane pole i w górnym prawym rogu tego pola pojawia się szara ikonka edytowania. Naciskając na nią możecie np. zmienić tytuł, rozbudować opis czy pogrubić czcionkę – możliwości edycji wyglądu są naprawdę spore.

Po skończeniu edycji zatwierdzacie przyciskiem zapisz, a następnie wchodzicie w pole design (na górze paska ustawień) i tam możecie wybrać jak chcecie, aby Wasz formularz wyglądał. W tym polu macie pola rozwijalne i edytowalne. Możecie ustawić prawie wszystko – od ogólnych ustawień szerokości formularza (domyślny/pełna szerokość), przez manualne ustawienia szerokości, po wygląd ramek, kolory, zaokrąglenia rogów, wyrównanie… Pełna dowolność. Zatwierdzamy standardowo przyciskiem zapisz.

Zaraz obok mamy pola do ustawienia tła z możliwością wyboru koloru lub obrazka. Ustawienia tytułu to głównie wybranie rodzaju czcionki, jej rozmiaru, koloru, wyrównania, pogrubienia itp. To samo możemy zrobić w polu tekstu.

Następne pola to input, czyli pole do wpisania swoich danych np. imię, mail oraz pole potwierdzenie (ten nasz checkbox). Możliwości edytowania nie różnią się od poprzednich pól.

Mamy również pole przycisk (subscribe). Tu również wybieramy kolory (jaki ma mieć kolor gdy przycisku nie używamy, a jaki gdy na niego najedziemy), wielkość czcionki i wiele innych rzeczy. Treść napisu na przycisku również jest edytowalna.

Można też zmienić pole tła naciskając przycisk page background. Przycisk ten nie zmienia tła strony na której macie wstawiony formularz tylko pozwala ustawić tło, które już macie na swojej stronie po to, aby zobaczyć jak Wam się formularz komponuje z resztą strony.

Nazwy pól też możecie zmieniać. Można również dodawać nowe pola, zaznaczać czy są one polami wymaganymi, czy też nie, a także zamieniać pola miejscami.

 

Success Message

Niby jeśli chodzi o sam formularz to już wszystko, jednak pamiętajcie, aby na górze strony wejść w pole success message  – czyli wiadomość, która się wyświetla po tym, jak ktoś poda swoje dane do Waszego newslettera i zapis się uda.  Pole jest również edytowalne. W treści możecie dać np. przypomnienie o potwierdzeniu zapisu na Wasz newsletter wraz z informacją, by maila z potwierdzeniem szukać w folderze Spam lub Oferty.

 

Ogólne ustawienia formularza

Jak już macie wszystko ustawione w polach  formularz zapisu i success message to zatwierdzacie przyciskiem zapisz, a następnie w prawym górnym rogu wciskacie next. Przechodzimy w ten sposób do standardowego okienka formularza zapisu. W pierwszej kolejności widzimy naszą opcję „double opt-in” włączoną . Opcja jest możliwa do wyłączenia, ale jak już wspominałam jest to niezgodne z naszym prawem, więc nie namawiam do tego.

Przy nazwie Formularza jest przycisk z kółkiem zębatym. Pozwala on na zmianę nazwy formularza, skopiowanie go bądź usunięcie. Kolejne pole to Design – w którym przed chwilą byliśmy, a następne Subskrybuj do grup, w którym ustawiamy grupy do jakich chcemy, aby nam się zapisywali subskrybenci. Wszystkie te pola ustawialiśmy na początku, jednak w tej zakładce można je jeszcze raz sprawdzić i edytować. Pole to służy głównie do tego, że jak już stworzycie pierwszy formularz to właśnie tutaj możecie go skopiować i edytować jego treść oraz ustawić grupy tak, aby nie trzeba było ustawiać nowego formularza od przysłowiowego zera.

 

Mail potwierdzający

Na górnym pasku jest pole o nazwie email potwierdzający. Jest ono aktywne tylko wtedy, gdy macie zaznaczoną opcję double opt-in. Jest to wiadomość, która przychodzi po zapisie z potwierdzeniem zapisu do grupy. Edytując to pole możecie zmienić zarówno tytuł maila, jak i nadawcę (w tym polu wpisuje się zarówno imię jak i adres mailowy) a przede wszystkim treść wiadomości. Samą treść edytujemy w kilku polach. Na samej górze jest tak zwana zajawka – czyli to, co wyświetla się osobie gdy mail przychodzi (zanim jeszcze zostanie odczytany). Zazwyczaj zawiera temat i początek maila. To pole możecie sami uzupełnić, aby zawierało to, co chcecie – niekoniecznie to co w temacie i na początku wiadomości – lub też skasować. Wtedy takiej zajawki nie będzie, ale wtedy zamiast tego o czym jest mail, na kontach pocztowych Waszych odbiorców pojawi się informacja view in browser. Na pewno wiele razy to widziałyście, bo nie każdy o tym pamięta.

Poniżej możemy edytować nagłówek, treść maila i wygląd przycisku potwierdzającego. Analogicznie do poprzednich ekranów w polu treść edytujemy wpisywany tekst, a w polu design wygląd okna. Pod tekstem wiadomości mamy okienko na tzw. mały tekst – bardzo przydatne na obowiązkową informację, która musi być wysłana do osób zapisanych na newsletter – tę z przepisami RODO. W tym tekście muszą się znaleźć informacje w jakim celu przetwarzacie dane osobowe, kto jest administratorem tych danych osobowych, gdzie jest polityka prywatności itp. Pod tym okienkiem znajduje się pole z nazwą Waszej firmy i adresem rejestracji firmy (coś na kształt stopki). Jeżeli przy tworzeniu konta nie wypełniliście tego pola dokładnie to w tym miejscu możecie je edytować i uzupełnić to, co ma być wyświetlane.

Program daje możliwość dołożenia pól w mailu. Możecie z listy po prawej stronie wybrać pole obrazek, podpis, tekst itd. Pola wystarczy przeciągnąć na formularz maila aby się w nim pojawiły. Pola można przestawiać ze sobą, można zmieniać ich styl, kopiować, usuwać. System jest bardzo czytelny. Tworzenie maili czy stron lądowania wygląda bardzo podobnie z tą różnicą, że opcji do wyboru mamy wtedy więcej.  Wracając do maila potwierdzającego standardowo możecie jeszcze ustawić rodzaj czcionki, kolor linków czy styl przycisku. Po zakończonej edycji do kolejnego kroku przechodzicie przyciskiem next.

 

Strona z podziękowaniem za zapis

Kiedy ktoś zapisze się do Waszego newslettera i przyciśnie przycisk potwierdzający, to zostanie przekierowany właśnie do strony potwierdzającej z podziękowaniem.  Tutaj możecie albo skorzystać z tej wbudowanej w Mailer Lite strony z podziękowaniem – jest to szybsza opcja, bo wystarczy tylko edytować to pole i sprawę mamy załatwioną – lub przekierować osobę do jakiejś Waszej strony. Na dole formularza jest pole, w które możecie wpisać link właśnie do tej Waszej strony. To może być strona z prezentem, na Waszej własnej domenie lub link do prezentu na dropbox. Możecie też przekierować jakąś Waszą stronę z podziękowaniem za zapis lub stworzyć klasyczną stronę lądowania w MailerLite.

Edycja strony z podziękowaniem wygląda podobnie jak edycja maila potwierdzającego. Tu również możecie dodawać pola, obrazki, tekst, przyciski. Przykładowo takim dodatkowym przyciskiem możecie odesłać kogoś  do strony z prezentem za zapis – wystarczy, że załączycie tam link.

Jak sami widzicie nie jest to specjalnie trudne. Tworzenie takiego formularza powinno Wam zająć maksymalnie 15-20 minut. Kolejne możecie już tylko kopiować i edytować – żeby np. nie kierowały do tych samych prezentów, zapisywały do innej grupy czy miały trochę inną treść. Wyglądu na nowo ustawiać nie trzeba.

 

Umieszczanie formularza na stronie

Jak już mamy stworzony nasz formularz przechodzimy znowu do Form Settings,  gdzie mamy kody do osadzania formularza na stronie. I pierwsza rzecz jaką trobimy to albo kopiujemy kod Java i wklejamy go tuż przed tagiem zamykającym </head>. Niektóre motywy premium – jak DIVI – mają specjalne pola, w których możecie wklejać bez babrania się w HTMLu.

Jeżeli nie chcecie się bawić we wklejanie kodu – bo kod JavaScript musi być na każdej stronie, na której macie zamontowany formularz zapisu na newsletter – to możecie sobie zainstalować wtyczkę od MailerLite i połączyć ją z Waszym kontem. Zrobicie to kopiując kod API (menu w MailerLite -> Integracje -> Developer API) i wklejając je w odpowiednie miejsce w ustawieniach wtyczki na Waszej stronie. Dzięki temu Wasza strona łączy się ze stroną MailerLite’a.

Dzięki temu kopiujecie tylko krótki kod formularza (embed kod) i wklejacie go w tym miejscu, w którym chcecie mieć newsletter. Kod możecie znaleźć w MailerLite na stronie formularzy – pod danym formularzem należy nacisnąć przycisk Otrzymaj kod do osadzenia i wtedy program automatycznie przekieruje nas do strony, gdzie znajdują się odpowiednie kody do wklejenia formularzy na stronę. Kod do osadzania formularzy na stronę to ten krótki, zaczynający się od <div>.

Na Waszej stronie dodawanie formularza możecie przeprowadzić na trzy sposoby.

 

Wtyczka

Możecie skorzystać z wtyczki. Przydatne jeśli chcecie wrzucić formularz np. w pasek boczny. Jednak żeby móc skorzystać z tej formy, musicie najpierw dodać go we wtyczce. W tym celu wchodzicie w panel WordPressa i klikacie MailerLite -> Signup forms. Następnie klikacie Add new -> Forms created in MailerLite -> Create form. Pojawi Wam się okno, w którym możecie podać nazwę formularza (ta nazwa ustawia się na Waszej stronie) i wybrać formularz MailerLite, z którego chcecie skorzystać. Gdy już to zrobicie – naciskacie przycisk Create form.

Gdy macie stworzony formularz, możecie go wstawić w pasku bocznym przy pomocy widgetu lub podczas tworzenia wpisu, używając do tego specjalnego przycisku od MailerLite. Przyznam szczerze, że rzadko korzystam z tej opcji, wolę wklejać kody osadzone.

 

Kod osadzony w page builderach

Jeśli korzystacie z tak zwanych page builderów, to większość z nich oferuje osobne pole do dodania, które często nazywa się kod lub code. Tam wklejacie krótki kod Waszego formularza skopiowany z MailerLite i możecie cieszyć się nowym formularzem bez konieczności dodawania go w ustawieniach wtyczki.

 

Kod osadzony w trybie tekstowym

Jeśli nie korzystacie z page builderów, podczas tworzenia wpisu przełączacie się na tryb tekstowy i wklejacie kod MailerLite tam, gdzie chcecie, żeby się znalazł.

 

Gdyby jakimś cudem nie działało Wam osadzanie formularza pomimo kodu Javy lub wtyczki to zamiast kopiować krótki kod do osadzania na stronie, możecie przejść w MailerLite do zakładki HTML’owej („HTML code”) i w niej cały kod HTML skopiować i wkleić go w dowolnym miejscu w trybie tekstowym na swojej stronie internetowej. To rozwiązanie jest dobre jeżeli nie działa Wam inny sposób na osadzanie formularza. Minus jest taki, że jeżeli dokonacie edycji formularza w MailerLite, to formularz w ten sposób osadzany nie zaktualizuje się automatycznie na Waszej stronie internetowej. Trzeba będzie ponownie zaczytać nowy kod HTML i na nowo go wkleić, aby zobaczyć zmiany. Taka sytuacja nie ma miejsca, gdy osadzacie formularz za pomocą kodu JavaScript lub wtyczki – wtedy wszystkie zmiany aktualizują się automatycznie.

 

Wiem, że to bardzo dużo informacji, ale – wbrew pozorom – ogarnięcie tego wszystkiego nie jest wcale takie trudne. Wystarczy poświęcić trochę czasu, poćwiczyć i nawet nie zauważycie, kiedy staniecie się mistrzyniami tworzenia newsletterów!

Dajcie znać jak Wam poszło i czy udało się Wam stworzyć pierwszy formularz!

 

Podobne wpisy

16 komentarzy

    1. Cześć! Dobre pytanie 🙂
      Zauważ, że w danych do wypełnienia nie trzeba wypełniać pola na NIP, co oznacza, że wcale nie musisz mieć firmy, by móc założyć konto. Te dane są potrzebne przede wszystkim ze względu na RODO – w stopce pojawiają się dane podmiotu, który przetwarza dane osobowe i właśnie tak powinnaś te pola wypełniać. Jeśli piszesz bloga, możesz zamiast nazwy firmy podać jego nazwę, a zamiast adresu firmy – swój adres. Te dane będziesz mogła w każdej chwili zmienić w ustawieniach swojego konta.

    1. Jeśli Twoja domena nie została zweryfikowana – nie. Jeśli jesteś na 100% pewna, że to wina certyfikatu SSL (z odrzuceniem z tego powodu jeszcze się nie spotkałam) – możesz zainstalować darmowy certyfikat Let’s Encrypt i ubiegać się o ponowne sprawdzenie (wystarczy napisać do supportu).

  1. Hej 🙂 ten poradnik jest świetny ! 🙂 Mam pytanie. Zamieściłam formularz na stronie i wygląda jakby wszystko działało ale na maila na którego zapisze sie do newslettera nie przychodzi zaden mail potwierdzajacy i w mailerlite nie widze czy ktos zapisał sie do newslettera.

    1. Prawdopodobnie mail potwierdzający wpada gdzieś do SPAMU. Spróbuj wyszukać w swojej skrzynce pocztowej po nazwie lub adresie mailowym, z którego wysyłasz mail potwierdzający. Dopóki zapis nie zostanie potwierdzony – Twoi subskrybenci zostają w zakładce „niepotwierdzeni”.
      Jest też możliwość, że mail został odbity – zdarza się to, gdy ktoś zapisał się z nieprawidłowego adresu mailowego lub gdy nie przeedytowałaś maila potwierdzającego. Da się to sprawdzić, wchodząc w panel konkretnego subskrybenta (czyli poprzez wyszukanie adresu mailowego, z którego robiłaś próbny zapis).

      Więcej o ogarnianiu subskrybentów mówiłam na tym filmie: https://youtu.be/z_fqrJ2WFMI

      Gdybyś dalej miała problem, pisz do mnie na maila 😉

  2. hej!Chce stworzyc formularz do zapisu na zapytanie o oferte, wiec to nie bedzie newsletter tylko zwykly formularz, nie mam zadnej grupy subskrybentow, jak to zrobic z mailer lite, bo widze ze nastepny krok to podaj grupe subskrybentow. Na przyklad wlasnie jak to ty masz ten formularz w ktorym ja teraz pisze, jak to zrobic?

    1. Cześć Aga.
      Formularz kontaktowy najlepiej zrobić przy pomocy narzędzia do formularzy kontaktowych, nie MailerLite. Dużo zależy od tego, jaki masz motyw i jakich konkretnie funkcji potrzebujesz. Najbardziej polecaną wtyczką do formularzy kontaktowych jest Contact Form. Niektóre motywy (jak Divi) mają wbudowaną funkcję formularzy u siebie.
      Tworzenie formularza kontaktowego w MailerLite to za dużo zachodu. To jest narzędzie stricte do tworzenia newslettera, więc przy formularzu trzeba by było się mocno nakombinować 🙂

  3. Witaj Paulino. Przydatny tekst 🙂 A czy da się zrobić tak, by pola zaznaczenia np. o zapoznaniu się z regulaminem były wymagane? W tej chwili po wypełnieniu formularza, nie zaznaczeniu żadnych checkboxów i wysłaniu formularza przechodzimy na str podziękowania, a subskrybent jest dodawany do danej grupy.

      1. Niestety – nie da się tego zrobić. Z założenia zgody marketingowe nie mogą być wymagane, żeby ktoś mógł zapisać się na Twój newsletter.

  4. Dzięki za wpis. Bardzo przydatny.
    Wiesz może jak ustawić w mailerlite opcję wypisania z listy subskrybentów. Czy to się dzieje z automatu i w jaki sposób można dodać ten link do maila.

    1. Tak, wypisywanie dzieje się z automatu. Link do anulowania subskrypcji dodaje się automatycznie w stopce każdego maila (poza mailem z potwierdzeniem zapisu na newsletter).

  5. Mam pytanie – jeśli mam kilka stron, to mam je wszystkie podpiąć pod jedno konto, czy dla każdej strony zakładać oddzielne konto?

  6. Bardzo wartościowy artykuł! Bardzo mi pomogłaś ogarnąć pierwszy formularz. Dziękuję. Mam jednak problem. Zrobiłam formularz zapisu na stronie MailerLite (tam przeszłam wszystkie kroki/elementy) i kod osadziłam na swojej stronie. Wyświetlił się pięknie formularz zapisu ale niestety coś nie działa. Po wpisaniu danych nie przechodzi się dalej, nie wyświetla się strona podziękowania, nie ma maila potwierdzającego, no i nie zapisują się subskrybenci. Czy miałabyś jakiś pomysł, gdzie leży problem? Posprawdzałam już tysiąc razy wszystkie elementy i nie mogę znaleźć przyczyny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *