fbpx

najnowsze na blogu

Jak stworzyć konto w MailerLite?

Jak stworzyć konto w MailerLite?

  Chcesz mieć newsletter na MailerLite i interesuje Cię jak założyć konto, żeby przejść weryfikację? W tym artykule powiem Ci co i jak! Przed założeniem konta Wymagania dotyczące zakładania konta w MailerLite odrobinę złagodniały w ostatnim czasie, co jest dobrą...

czytaj dalej
Od czego zacząć tworzenie newslettera?

Od czego zacząć tworzenie newslettera?

Zanim usiądziesz na poważnie do tworzenia newslettera, musisz stworzyć plan jego działania. Dlaczego? Być może ten plan zdeterminuje wybór systemu, z którego będziesz korzystał_a. Być może od Twojego planu na newsletter będzie zależało na jakim etapie budowania...

czytaj dalej
Budowanie marki – jak dotrzesz do swojego celu?

Budowanie marki – jak dotrzesz do swojego celu?

W poprzednim artykule rozmawialiśmy_łyśmy o tym jak określić swój cel w budowaniu marki. Teraz musimy określić sobie jak tam dotrzemy. W dokładnie taki sam sposób, w jaki planowalibyśmy_łybyśmy podróż. Zastanów się - jeśli wybierasz się na wycieczkę, nie wystarczy Ci...

czytaj dalej
Czy zlecać tworzenie strony internetowej?

Czy zlecać tworzenie strony internetowej?

  Decyzja została podjęta, chcesz mieć swoją stronę internetową. Jeżeli wybór padł na WIX, Blogspot lub WordPress.com - to zapewne będziesz ją robić samodzielnie. Ale co z najlepszą platformą, czyli WordPress.org? Robić samodzielnie, czy zlecać tworzenie strony...

czytaj dalej
Gdzie postawić stronę internetową?

Gdzie postawić stronę internetową?

Decyzja zapadła - chcesz mieć stronę internetową. Jednak co dalej? Przeglądając internet, widzisz setki reklam i gubisz się - o co chodzi z tymi platformami, serwerami itd. Zastanawiasz się, jakie są różnice, i dlaczego jedne są za darmo (przynajmniej teoretycznie), a...

czytaj dalej
Jak zrobić logo firmowe

Jak zrobić logo firmowe

Czy można zrobić logo firmowe samodzielnie? Czym różni się logo od logotypu? A czy to w ogóle jest potrzebne? Wielu początkujących przedsiębiorców szuka odpowiedzi na takie pytania. Poniżej przeczytaj kilka podstawowych zasad i zapoznaj się z przydatnymi narzędziami....

czytaj dalej
Identyfikacja wizualna firmy – na czym polega?

Identyfikacja wizualna firmy – na czym polega?

Identyfikacja wizualna jest bardzo ważnym elementem budowania wizerunku naszej marki. Ludzie są wzrokowcami - dlatego bardzo ważne jest, by rozpoznawali Cię "na pierwszy rzut oka". W najbliższym czasie porozmawiamy właśnie o tym, jak budować wizerunek marki, wizualnie...

czytaj dalej
Pozycje w Divi, czyli podkręć swój design

Pozycje w Divi, czyli podkręć swój design

Pozycje w Divi to stosunkowo świeża funkcja - została dodana wraz ze styczniową aktualizacją. Do czego można je wykorzystać? Przede wszystkim - można trochę zaszaleć z elementami. W kursie "Zrób to sama w Divi!" pokazywałam jak zrobić popup z dowolnej sekcji lub...

czytaj dalej
Jak zrobić formularz kontaktowy w Divi?

Jak zrobić formularz kontaktowy w Divi?

W tym artykule powiem Ci jak zrobić formularz kontaktowy w Divi - z obowiązkowym checkboxem. Wiem, że część osób nie chciała korzystać z tego formularza, bo RODO, a checkboxa ustawić się nie da. A jednak! Da się. I ja Ci pokażę jak 😉 Zaczynamy oczywiście od wejścia w...

czytaj dalej
Divi – jak zacząć?

Divi – jak zacząć?

Z dzisiejszego artykułu dowiesz się jak tworzyć strony w Divi - a właściwie jak korzystać z buildera. Powiemy sobie jak wygląda struktura i do czego służą różne opcje. Dzięki temu po instalacji Divi będziesz mogła praktycznie od razu ruszać do budowania stron! To co,...

czytaj dalej
Automatyzacje po linkach w MailerLite

Automatyzacje po linkach w MailerLite

W dzisiejszym materiale pokażę Wam jak działa automatyzacja po linkach w MailerLite. Ta funkcja była rzadko wykorzystywana w momencie gdy nagrywałam powyższe wideo. Od czasu jego nagrania widzę, że korzysta z niej coraz więcej osób - ale wciąż mało. A szkoda, bo można...

czytaj dalej
Ogarnij tych subskrybentów!

Ogarnij tych subskrybentów!

Umiejętne zarządzanie subskrybentami to jedna z podstawowych rzeczy do ogarnięcia w swoim newsletterze. No bo - jak nie wysyłać maili sprzedażowych do osób, które już kupiły dany produkt? Jak wysyłać zaproszenie na webinar tylko do osób, które jeszcze się nie...

czytaj dalej