najnowsze na blogu
Jak stworzyć konto w MailerLite?
Chcesz mieć newsletter na MailerLite i interesuje Cię jak założyć konto, żeby przejść weryfikację? W tym artykule powiem Ci co i jak! Przed założeniem konta Wymagania dotyczące zakładania konta w MailerLite odrobinę złagodniały w ostatnim czasie, co jest dobrą...
Od czego zacząć tworzenie newslettera?
Zanim usiądziesz na poważnie do tworzenia newslettera, musisz stworzyć plan jego działania. Dlaczego? Być może ten plan zdeterminuje wybór systemu, z którego będziesz korzystał_a. Być może od Twojego planu na newsletter będzie zależało na jakim etapie budowania...
Budowanie marki – jak dotrzesz do swojego celu?
W poprzednim artykule rozmawialiśmy_łyśmy o tym jak określić swój cel w budowaniu marki. Teraz musimy określić sobie jak tam dotrzemy. W dokładnie taki sam sposób, w jaki planowalibyśmy_łybyśmy podróż. Zastanów się - jeśli wybierasz się na wycieczkę, nie wystarczy Ci...
Jak zarabiać w Internecie? Poznaj swój cel w budowaniu marki
Każda osoba, która myśli o założeniu własnego biznesu online, zadaje sobie pytanie - jak zarabiać w Internecie? Jak dużą muszę mieć społeczność, żeby mieć satysfakcjonujący dochód? Od czego zacząć budowanie marki? W dzisiejszym artykule odpowiemy sobie na te pytania....
Czy zlecać tworzenie strony internetowej?
Decyzja została podjęta, chcesz mieć swoją stronę internetową. Jeżeli wybór padł na WIX, Blogspot lub WordPress.com - to zapewne będziesz ją robić samodzielnie. Ale co z najlepszą platformą, czyli WordPress.org? Robić samodzielnie, czy zlecać tworzenie strony...
Gdzie postawić stronę internetową?
Decyzja zapadła - chcesz mieć stronę internetową. Jednak co dalej? Przeglądając internet, widzisz setki reklam i gubisz się - o co chodzi z tymi platformami, serwerami itd. Zastanawiasz się, jakie są różnice, i dlaczego jedne są za darmo (przynajmniej teoretycznie), a...
Czy w biznesie online potrzebna jest strona internetowa?
W kolejnym etapie tworzenia własnego biznesu online płynnie przechodzimy do budowania marki. A dokładnie do zagadnienia strony internetowej. Czy faktycznie w biznesie online potrzebna jest strona internetowa? Zanim przejdziemy do kwestii technicznych w kolejnych...
Tworzenie grafik do mediów społecznościowych
Obrazy bombardują nas wszędzie, na ulicach, w mediach społecznościowych, w serwisach informacyjnych i na blogach. Czy tego chcemy, czy nie - nasze mózgi szybciej wyłapują obraz i jest to doskonała metoda na przyciągnięcie odbiorcy. A jak zrobić takie grafiki, które...
Jak zrobić logo firmowe
Czy można zrobić logo firmowe samodzielnie? Czym różni się logo od logotypu? A czy to w ogóle jest potrzebne? Wielu początkujących przedsiębiorców szuka odpowiedzi na takie pytania. Poniżej przeczytaj kilka podstawowych zasad i zapoznaj się z przydatnymi narzędziami....
Dobór fontów w identyfikacji wizualnej firmy
Zaczynając swój biznes online i komunikację internetową wiele początkujących przedsiębiorców staje przed dylematem: jakie fonty wybrać do grafik i na stronę internetową. Dla jednych wydaje się to błahą sprawą, natomiast inni potrafią spędzić nad tym wiele dni i...
Kolory marki – jak samodzielnie wybrać odcienie do identyfikacji wizualnej firmy
Rozpoczynasz działania w internecie pod swoją marką? Media społecznościowe, strona internetowa, reklamy internetowe. Wszystko pięknie, tylko jak to schludnie pokazać. Jest tyle ładnych kolorów i odcieni, że aż Cię korci, aby przetestować wszystko po trochu. Jednak nie...
Identyfikacja wizualna firmy – na czym polega?
Identyfikacja wizualna jest bardzo ważnym elementem budowania wizerunku naszej marki. Ludzie są wzrokowcami - dlatego bardzo ważne jest, by rozpoznawali Cię "na pierwszy rzut oka". W najbliższym czasie porozmawiamy właśnie o tym, jak budować wizerunek marki, wizualnie...
Strategia marketingowa – wywiad z Karoliną Kołodziejczyk
Strategia marketingowa to podstawa przy tworzeniu każdego biznesu - zwłaszcza biznesu online. Dlatego dziś zapraszamy Was do rozmowy z Karoliną Kołodziejczyk, specjalistką od strategii marketingowych. Chcesz wiedzieć co to strategia marketingowa i po co się ją tworzy?...
Jaki biznes? Pomysł na biznes online, dopasowany do Ciebie
Spora część osób marzy o biznesie online, ale kompletnie nie wie, jak się za to zabrać. Wcale nas to nie dziwi! Znalezienie odpowiedzi na pytanie: jaki biznes chcę mieć? - bywa trudne. Zwłaszcza gdy chcemy także spełniać się w tym, co robimy. Dlatego w tym artykule...
Pozycje w Divi, czyli podkręć swój design
Pozycje w Divi to stosunkowo świeża funkcja - została dodana wraz ze styczniową aktualizacją. Do czego można je wykorzystać? Przede wszystkim - można trochę zaszaleć z elementami. W kursie "Zrób to sama w Divi!" pokazywałam jak zrobić popup z dowolnej sekcji lub...
Jak zrobić formularz kontaktowy w Divi?
W tym artykule powiem Ci jak zrobić formularz kontaktowy w Divi - z obowiązkowym checkboxem. Wiem, że część osób nie chciała korzystać z tego formularza, bo RODO, a checkboxa ustawić się nie da. A jednak! Da się. I ja Ci pokażę jak 😉 Zaczynamy oczywiście od wejścia w...
Divi – jak zacząć?
Z dzisiejszego artykułu dowiesz się jak tworzyć strony w Divi - a właściwie jak korzystać z buildera. Powiemy sobie jak wygląda struktura i do czego służą różne opcje. Dzięki temu po instalacji Divi będziesz mogła praktycznie od razu ruszać do budowania stron! To co,...
Błędy techniczne w MailerLite i jak sobie z nimi radzić?
Są takie momenty, że sporo osób narzeka na błędy techniczne w MailerLite. Nic w tym dziwnego - w końcu co wkurza bardziej niż sytuacja, że coś miało działać, ale nie działa? W momentach frustracji widzę jak ludzie podejmują różne decyzje pod wpływem emocji - na...
Automatyzacje po linkach w MailerLite
W dzisiejszym materiale pokażę Wam jak działa automatyzacja po linkach w MailerLite. Ta funkcja była rzadko wykorzystywana w momencie gdy nagrywałam powyższe wideo. Od czasu jego nagrania widzę, że korzysta z niej coraz więcej osób - ale wciąż mało. A szkoda, bo można...
Ogarnij tych subskrybentów!
Umiejętne zarządzanie subskrybentami to jedna z podstawowych rzeczy do ogarnięcia w swoim newsletterze. No bo - jak nie wysyłać maili sprzedażowych do osób, które już kupiły dany produkt? Jak wysyłać zaproszenie na webinar tylko do osób, które jeszcze się nie...
Formularz zapisu na newsletter – Divi + MailerLite
Zdarza się czasem, że możliwości tworzenia formularzy w naszym systemie do newslettera nie do końca nam odpowiadają. Są takie systemy, w których wygląd formularzy jest kompletnie do bani (np. MailChimp). Są też takie, w których ustawienia wyglądu są bardziej...